پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228851
خليفه بهترين مربي جام بيست و يکم شد/خدابخش بهترين تکواندوکار جهان
تاریخ انتشار : 1396/09/16 12:34:33
نمایش : 1450
پرونده بيست و يکمين دوره رقابتهاي جام جهاني تکواندو در حالي بسته شد که دو نماينده از کشورمان در جمع بهترين هاي اين دوره قرار گرفتند.
به گزرش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در پايان اين دوره از مسابقات که با قهرماني دانشگاه آزاد به پايان رسيد، کميته برگزاري اسامي بهترين هاي اين دوره را اعلام کرد که طي آن سيد نعمت خليفه سرمربي دانشگاه آزاد به عنوان بهترين مربي اين دوره انتخاب شد و مهدي خدابخش نيز بهترين تکواندوکار انتخاب و معرفي شد. 

اين دوره از مسابقات از روز سه شنبه با حضور ۸ تيم ايران، چين، نيجر، روسيه، کره جنوبي، مراکش، چين تايپه و ساحل عاج در «ابيجان» آغاز شد که در نهايت دانشگاه آزاد عنوان نخست را کسب کرد. روسيه که سه تکواندوکار نامدار خود، دنيسنکو، لارين و خارماتوف را در ترکيب داشت عنوان نايب قهرماني را کسب کرد و کره جنوبي هم عنوان سوم را به خود اختصاص داد. 

در بخش زنان نيز چين قهرمان شد. کره جنوبي نايب قهرمان و مراکش هم در جاي سوم ايستاد. ضمن اينکه در بخش مختلط هم چين، روسيه و کره جنوبي عناوين برتر را کسب کردند.

مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html